13 Kasım 2009 Cuma

uzunca bir aradan sonra...




sitemize uzun süredir birşey ekleyemedik.buraya yazmak istediğim bir yerlere not ettiğim bazı tarihler var.
12 Mayıs 2009: ilk kez yardımsız tek başına yürümeye başladığın gün.
13 Mayıs 2009: ilk saç traşını olduğun gün.
canım yavrum benim, artık kocaman adam oldun.sürekli dop dop diye koşup duruyorsun evde..pardon birde bize, özellikle babana dopal dopal diye emirler yağdırarak :))ilerde iyi bir sporcu olacaksın bu gidişle...
son zamanlarda cep telefonundan çektiğim bazı fotolar..inşallah devamı gelecek.

2 yorum:

Z.EROĞLU dedi ki...

CANIM YA NİHAYET BİŞEYLER EKLEMİŞSİN.BENDE UZUN ZAMANDIR YKELMEDİN DİYE BIRAKTINSANIP NADİR BAKIYORDUM BLOGUNUZA.BUGÜN BANA YAORUM YAPINCA BAKAYIM DEMİM.KOCAMAN OLMUŞ KEREM MAŞALLAH.ÇOKTA TATLI ÖPÜYORUZ SİZİ.

Nurten dedi ki...

Zehracım teşekkür ederiz.ben sizin blogunuza devamlı bakıyorum ama inan vakitsizlikten bizim blogu güncelleyemiyorum.seni ve tatlı kızın Ela yı kocaman öpüyorum...